miercuri, 27 mai 2009

Adrenalina

Ziua de azi a inceput cu ceea ce americanii ar denumi "Adrenaline rush". Exceptand faptul ca a incercat unu' cu un Passat sa ma omoare, pot spune ca drumul spre birou a fost deosebit de frumos. Nu m-am mai intalnit cu vesnicul excavatorist, drumul a fost liber (pe contrasens, desigur) , pe centura s-a circulat foarte civilizat si parcarea din fata firmei era aproape goala. Credeam ca voi intarzia dar nu a fost asa. Am plecat mai tarziu de acasa si, totusi, am ajuns la timp. Am simtit cum totul se leaga, depasirile au fost facute aproape artistic, in viraje eram intotdeauna in treapta corecta si ceilalti participanti se dadeau din calea mea gandind, probabil, ca nu ar trebui sa imi lungeasca prea mult drumul spre lumea cealalta. De fapt, si eu cand vad cate un nebun ca mine ii fac loc sa ma depaseasca pentru ca, daca nu ma grabesc, nu inseamna ca nici ceilalti nu se grabesc. Ajungand in apropierea firmei la care lucrez am prins o fereastra intre doua grupuri e masini ce veneau din sensul opus si nu am atins frana pana in parcare. Totul a mers ca uns. Ziua a inceput cu o doza binemeritata de adrenalina si a continuat la fel de bine. Ma simt bine. Plec spre casa. Zambesc.

Tu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu