joi, 14 mai 2009

Momente...

Sunt momente in care imi vine sa te sun si sa-ti strig in telefon “Du-te in pula mea!!!” , dupa care sa inchid telefonul.Sa il inchid de tot , sa nu ma mai gaseasca nimeni. Sa dispar vreo doua – trei saptamani, sa fug in munti sau la mare, sa fiu doar eu. Singur cu gandurile mele. Munca a inceput sa imi ocupe mai mult timp din viata, ajung acasa si ma gandesc la solutii pentru a doua zi, ma consum cu toate rahaturile pe care trebuie sa le inghit si nu imi convine deloc chestia asta.

Pe plan relational pot spune ca stau… bine…sau nu. Am inceput o relatie care promitea sa fie draguta dar, din cauza faptului ca am avut o pauza relativ lunga, am tendinta sa vreau mai mult. Ajung sa devin stresant si asta iar nu e ok. Am stabilit sa pastram o oarecare distanta si mie mi se pare un pic cam mare aceasta distanta.

Toate ca toate dar astazi nu sunt multumit de nimic. Vreau , din nou, mai mult. Mai mult timp, mai multi bani, mai multa ea (nu ma intelegeti gresit, la capitolul asta sunt foarte multumit de cantitate), mai multa distractie, mai multi kilometri, mai mult. Vreau mai mult de la viata mea si stiu ca daca trag tare o sa aam tot ce vreau. Pacat ca va trebui sa calc multa lume in picioare pentru a obtine tot ce vreau.

 

Va salut respectuos, dragi cititori, si sper sa nu fiti in calea mea cand o sa vreau ceva cu adevarat. Sper sa mergeti in aceeasi directie cu mine, cu aceeasi viteza, sau chiar cu viteza mai mare. Nu ma deranjeaza daca altcuiva ii merge mai bine decat imi merge mie, ma supara faptul ca mie inca  nu imi merge cum vreau eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu