miercuri, 20 mai 2009

Pentru tine

Acest text l-am postat in alta parte :
Din momentul în care mi-ai spus acel lucru nu mi-l mai pot scoate din minte. Mă întreb uneori ce anume te-a făcut să crezi acel lucru despre mine... Ştiu că nu voi afla niciodată pentru că nu te voi întreba. Sunt într-o stare aiurea şi nici măcar nu ştiu de ce. Am pierdut ceva ce nu am avut nici măcar o secundă. Oare am pierdut ? Poate am câştigat altceva.

N-am chef de nimic. Nici măcar să scriu. Nu am chef de tine, nu am chef de mine, nu am chef de nimeni şi nimic. Vreau să mă liniştesc, să trec de această perioadă ciudată şi să merg mai departe. Sunt curios dacă o să-mi găseşti celălalt blog. Ăla în care scriu, în care refulez, în care dau totul pe faţă.

Ştii care e culmea ? Aveai dreptate dar nu am putut să recunosc în acel moment. Se pare că jucăm acelaşi joc şi eşti mai bună decât mine. Recunosc şi mă retrag.


Sunt curios ce o sa inteleaga din el si ce o sa-mi raspunda. Stiu sigur ca voi primi raspuns.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu